Christian Majgaard

Christian Majgaard

Tidligere koncerndirektør for LEGO, branding guru og internationalt kendt foredragsholder

Christian Majgaard var chef og koncerndirektør i LEGO®-Gruppens succesår i 80’erne og 90’erne, med ansvar for en lang række forskellige internationale funktioner som marketing, produktudvikling, branding og forretningsudvikling – herunder hele opbygningen af LEGOLAND®-parkerne – og meget andet.

Hans internationale virke rummer – som eneste dansker – mange års medlemskab af vel nok verdens mest kompetente topdirektør-netværk indenfor marketing og branding strategi: ”Groupe d’ Ouchy” i Schweiz samt nogle år som dommer ved European Advertising Awards i London.

Christian Majgaard arbejder nu med sine kerneinteresser: vision/mission, branding, forretningsudvikling og markedsorienteret strategiudvikling – med blandt andet internationale virksomheder og business schools som sine kunder

Christian Majgaard er kendt for at sige tingene lige ud så alle kan forstå hvad der tales om. Hør en foredragsholder med den helt tunge baggrund, som stadig er fantastisk underholdende og inspirerende!

 

Om Branding:
Når dine venner kommer hjem fra ferie, har du så nogensinde hørt dem sige: ”Vi boede på et dejligt hotel – de havde sådan en god brochure og et godt logo!?”
Kunderne køber ikke dit logo, men det du kan gøre for dem – især det du kan gøre bedre end andre!

Om Forretningsudvikling:
Den største fjende en virksomhed vil møde når den skal forny sig er den selv!
Hvis du vil have en ny vision, så skal jeg skrive dig én nu, men hvordan vil du få dine folk til at efterleve den? Og hvordan sikrer du dig at den er kimen til succes og ikke bare en ordinær kopi af alle andres?

Om Marketing:
Mættede markeder findes ikke, men derimod trætte marketing-folk.
De fleste marketing-direktører har ubevidst forladt direktionsgangen for at blive chef for envejs-kommunikation – det eneste ægte marketing-koncept, der overlever i disse år er titlen!

Om Strategi:
En strategiproces bør altid begynde med at se verden som den er – alligevel handler de fleste strategi-møder om at udvikle nye ønskesedler til Julemanden – med dørene og vinduerne til verden lukkede!

Kontakt os meget gerne for yderligere oplysninger og eventuel booking.

 

Admin / 14. februar 2015 / Foredragsholder