Jan Holck Petersen

 


Konsulent, coach, kursusleder og foredragsholder

Hvordan opnår man:

– Vækst i omsætning og indtjening
– Det bedst mulige image
– Øget kundetilgang
–  Øget tilfredshed og loyalitet blandt kunderne

Hvad er forskellen på kundeservice og excellent kunderservice?

At kende den forskel og være istand til at yde den wxcellente kunderservice – kan være afgørende for Jeres virksomhed.

At levere den rigtge kvalitet til den rigtige pris – er ikke længere nok.

Det gælder også om:

– nøjagtig at vide, hvad kunderne ønsker

– At opbygge et tillidsforhold

– At være reelt engageret

– At kommunikere målrettet

– Løbende at foretage tilfredshedsmålinger og justere ind

Jan Holck Petersen kender spillereglerne – og han forstår at formidle sin viden på en let forståelig måde, der kan blive guld værd for Jer.

Varighed: 1½ til 2 timer

 

JAN HOLCK PETERSEN – INFO-BOX:

Jan Holck Petersen har 12 års ledelseserfaring fra detailhandelen – bl.a. fra Bilka, hvor han har været afdelingschef, personalechef, salgschef og varehuschef.

Endvidere har han været direktør for Netto i Polen.

I dag underviser Jan f.eks. på Teknologisk Institut og holder en del kurser og foredrag i eget regi.

Endvidere fungerer han som coach for en række ledere indenfor servicebranchen.

 

Kontakt os meget gerne for yderligere oplysninger og eventuel booking af hans foredrag.

 

 

 

Admin / 16. januar 2015 / Foredragsholder