Christian Stadil

Christian Stadil

Company Karma

En historie om en turnaround, om branding, selvtillid, markedsføring og det at finde sin uniquness.

Company Karma er historien om, hvorledes det er lykkedes Christian Stadil og nogle dedikerede medarbejdere, at bevæge Hummel, fra at være et lokalt brand med fodboldlandsholdet som den mest markante repræsentant for deres design og tøj, til at være et globalt brand med personligheder som Jennifer Lopez, Madonna og andre verdensstjerner der bevæger sig rundt i Hummeltøjet, og gør opmærksom på en dansk virksomheds evne til at nå selv de største stjerner.

Hertil kommer en bevidst strategi om at være anderledes og skæv i sin markedsføring ved at benytte helt nye måder for at skabe og udvikle sit brand på, så det kan begå sig på den internationale scene sammen med brands som Nike, Adidas, Puma med flere.

Manden bag denne udvikling er Christian Stadil, som mere end nogen anden har skabt en af dansk erhvervsliv mest markante og succesrige tournarounds, vi har oplevet i mange år.

Christian Stadil er tillige meget opmærksom på den rolle, han har som person og leder for at skabe ny energi, selvtillid, begejstring og passion i sin virksomhed.

Christian Stadil har en særlig fornemmelse for, hvordan man skaber den globale og nye virksomhed, som han kalder Company Karma.

 Company Karma er en bevidst, anderledes brug af branding, markedsføring og storytelling.

Det handler om at give for at få. Det handler om at sprede god energi og selvtillid, og så handler det om at holde op med at forsøge at slå og bekæmpe konkurrenterne, for først der kan du skabe Company Karma.

Hør Christian Stadil fortælle historien om Hummels vej til den store scene og glæd Jer til at møde skaberen af Hummels nye succes.

Hummel A/S er blevet kåret af verdens førende livsstils- og trendbureau WGSN som ”The sportswear brand to watch i 2005.

E-ntertainment.dk / 8. juli 2016 / Foredragsholder